piątek, 25 września 2009

Pracownicy MSI Polska.

No i proszę Państwa, spodziewałem się(i doświadczyłem) obrażania, namowy na zmienie sklepu i ogólne zlitowanie nad walczącym zealotem. Ale to co Pani Jagoda napisała przechodzi moje oczekiwania: (uwaga pisownia bez zmian)
"Mam prosbe – czy moglby Pan podesłać licencje Windowsa, na która Pan się powoluje?
Z gory dziekuje!"

Mógłbym rozśmiać się i napisać co sądzę o tym. Ale jednak powstrzymam się...
1. W laptopie po włączeniu jest tekst licencji...
2. Na stronach MS też jest licencja i to nawet ta sama.


Pozdrawiam.

Oczywiście Proline też nie jest lepszy. Myślę nad naskrobaniem listu(kolejnego) do nich bo to już jest przesada.

3 komentarze:

  1. lol. to sie nazywa kompetentny pracownik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem podobny poroblem z Lenovo. Może znajdziesz kilka wskazówek w moim ostatnim wpisie : http://blog.trojniak.net/2009/09/licencja-juz-jest.html

    OdpowiedzUsuń